Ahoj. Mám dotaz na tohle téma. Začal jsem se zajímat o leteckou komunikaci v našem prostoru FIR. Zdá se mi, že tohle téma je dost rozsáhlé a trochu mi to zamotalo hlavu. Jedná se o sektor FIC, kde jsem vyčetl z předpisu VFR-GEN-6 Letové provozní služby, že v tomto sektoru je na žádost pilota poskytována informační služba (FIS). Tuto info. službu může pilot předpokládám vyžádat na příslušném sektoru Praha Infomation. Jak pilot postupuje, když vlétne do podmínek IMC ? Na internetu toho napíšou dost. Chápu, že pilot má plánovat let VFR tak, aby se nedostal do podmínek IMC. Pokud se tak stane, jaký je postup ?Jedná se o let VFR. Sdělí tuto informaci příslušnému Praha Information, který dostane zpět pilota do podmínek VMC. Nebo musí pilot kontaktovat příslušný Radar?
A na konec mám dotaz ohledně sektoru CTA. Chápu CTA jako řízenou oblast. A z mapy spodního vzdušného prostoru bych usoudil, že se jedná o prostor pouze pro lety IFR a pilot se hlásí pouze na příslušný radar?
Respektive kdo sektor CTA používá? A kam se pilot hlásí?
Chápu dobře, že sektor FIC slouží pro lety VFR a sektor CTA pro lety IFR?
Doufám, že jsem Vám nezamotal hlavu Zjednodušeně mi jde jen o to k čemu tento sektor slouží a kam se pilot hlásí.
|
|