FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 1. 12. 2024, svátek má Iva Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
XP11 - vytížení procesoru Jeden příspěvek | Celý strom
XP11 - vytížení procesoru   21. 1. 2020 / 12:16
OndraT
Bohužel nijak. Narážíš na limit OpenGL a XPlane. OpenGL podpora multithreadingu je pro programátory dost ošemetná věc (jako kdyby sám multithreading nebyl) a bohužel OpenGL s tím neumí pracovat moc dobře.

A určitě se vyhni srovnávání simulátorů s hrami. To jsou dva úplně odlišné světy, u her (až třeba na nějaké masivní strategie) většinu práce dělá grafika. U simulátoru spoustu věcí dělá procesor. U XPlane se tohle v budoucnu změní s příchodem Vulkanu a Metalu, ale zázraky taky nečekej, kor na slabším PC. I když se slabším procesorem a relativně rozumnou grafikou bys mohl nějaké citelnější zrychlení pocítit, protože právě dost věcí s Vulkanem převezme graf. karta. Nicméně podle prvních interních beta testů je nárůst framerate citelnější s AMD (protože jejich OpenGL driver je tristní), řádově až desítky procent, s Nvidia už ne tolik, řádově spíš jen procenta.
 
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ