Bohužel nijak. Narážíš na limit OpenGL a XPlane. OpenGL podpora multithreadingu je pro programátory dost ošemetná věc (jako kdyby sám multithreading nebyl) a bohužel OpenGL s tím neumí pracovat moc dobře.
A určitě se vyhni srovnávání simulátorů s hrami. To jsou dva úplně odlišné světy, u her (až třeba na nějaké masivní strategie) většinu práce dělá grafika. U simulátoru spoustu věcí dělá procesor. U XPlane se tohle v budoucnu změní s příchodem Vulkanu a Metalu, ale zázraky taky nečekej, kor na slabším PC. I když se slabším procesorem a relativně rozumnou grafikou bys mohl nějaké citelnější zrychlení pocítit, protože právě dost věcí s Vulkanem převezme graf. karta. Nicméně podle prvních interních beta testů je nárůst framerate citelnější s AMD (protože jejich OpenGL driver je tristní), řádově až desítky procent, s Nvidia už ne tolik, řádově spíš jen procenta. |
|