Tak ono je v podstatě jedno na čem se píše kód, jestli jabko, tučňák nebo okna. Kompilovat se to musí pro každou platformu zvlášť. Testovat musí na všech platformách tak jak tak.
Nicméně jeden z posledních článků na x-developer ve mě vzbuzuje dojem, že na jabku nemají takové možnosti jako na oknech.
"To make matters worse, the error only appeared on the Mac, so we couldn’t use Windows OpenGL debugging tools to find the issue"
tzn pokud by na jabku vyvíjeli primárně, připravili by se o věci které jabko nemá k dispozici, tzn daleko složitější vývoj = víc potřebných zdrojů. A opět, to že kód napíšu na jabku neznamená že vyvíjím na jabku, psát kód je jen malá část práce.
Když člověk koukne na statistiku, tak to ani nedává smysl, Linuxy mají cca 2%, mac cca 7% zbytek Win. Svým způsobem je ta multiplatfromnost brzdí ve vývoji. Linux dokonce neřeší při přijímání nových lidí, tady je jejich aktuální pracovní nabídka na pozici supportu "Familiarity with both Mac and Windows" o Linuxu nic
|
|