Já byl kdysi u USA překvapen jak silnou zákaznickou podporu v té zemi Apple má. U nás v té době Apply používali pro práci snad jen grafická studia (ani nevím proč bylo lepší provozovat PS na Apple místo na PC).
Na Ubuntu tuším jede Triplemon s vývojem WEDu. Možná si to pletu s někým dalším, sám už Linux neprovozuji, ale na fóru tam opravdu někdo z vývojářů docela dost radí linuxákům.
Ale zastal bych se vývojářů, s XP11 žiju dva roky a jednotlivé verze většinou něco zlepšují. Jednu dobu jsem dokonce měl pocit, že bych rád nějaké období bez nové verze. Jsem si naprosto jistý, že vedle drobnějších změn typu oprava shaderů a zprovoznění blur, contrail a dalších efektů, vylepšení autogenu, rozšíření knihovny letištních čar, přidání nových decal souborů, atd., Austinovi kluci makají i na větších změnách. Ty problémy s meshem trvají roky, vývojáři volají po nějakém user friendly GUI editoru. Ne vše se asi vyplatí dělat, Austin má nějakou vizi a tu se snaží zodpovědně plnit. To nejde revolučně, a zapracovat všechna přání uživatelů. Dejte vývojářům přístup a kontrolu nad vším a jak dopadnete - jako Bethesdí Skyrim, Fallou 4 - kdy člověk potřebuje půl roku na to aby pochopil nepsaná pravidla modování a vybral si a zprovoznil kompatibilní mody. Protože to, že to utáhne na začátku není zárukou, že se z množství ukládaných údajů o hráčově interakci s virtuálním světem nepokaká po týdnu hraní. |
|