Prosím o rady zdejších zkušených IFR pilotů.
Jak jsem zjistil, tak přelet s GA letadlem z USA do Evropy za podmínek VFR je nereálný. Něco o IFR jsem za ty roky postupně načetl, ale pár věcí bych potřeboval upřesnit.
Pro přehlednost dotazy rozdělím.
1.
Ve státech kde ještě jsou trasy tak předpokládám, že tyto trasy musím používat.
Tzn., žádný libovolný skok ze SIDu na STAR, ale pěkně cik-cak po nejvíce vhodné trati.
Je to tak?
2.
Ve SkyVectoru je v USA a Kanadě u minimální výšky letu na trase ještě další hodnota, označená hvězdičkou- pro jaké případy platí tato "hvězdičková" výška? Hledal jsem vysvětlení, ale nenašel.
3.
Nikde nejsem schopný najít SIDy a STARy kanadských letišť. Ostatní státy mají alespoň něco na vatsim, ivao popř. AIP stránkách, ale Kanada nic. Podle všeho jen placené zdroje.
|
|