Propad cca 5-10 FPS u mě je. Hodně mě ale štve, že i na maximální AA (8xMSAA + FSAA) nejsou hrany vzdálenějších objektů vyhlazené. Vadí mi to hlavně při pojíždění na letišti - vzdálenější hrany objektů se díky tomu na pohybující se renderované scéně chvějí... Také občas při "vhodném" úhlu vidím jemně zubaté hrany i na vlastním letadle, když dám externí pohled. To se mi dříve nestávalo.
Jinak rozdíl mezi 4x MSAA+FSAA a 8xMSAA+FSAA není na mé 1080Ti nijak výrazně znatelný na výkonu. Dříve tam byl znatelný rozdíl ve FPS i s touto kartou. Zdá se mi, jakoby LR ubrali v kvalitě AA, snad aby to chodilo líp i na slabších PC... :-/
Nicméně nikde v popisu změn jsem se přímo o úpravě AA nedočetl, asi to bude důsledek avizovaného předělání shaderů...
Co se týká Threaded optimization v nVidia CP, musím mít stále jednoznačně OFF. Pokud zapnu, mám propad min dalších 15 FPS.... |
|