FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 4. 12. 2024, svátek má Barbora Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
LOD v Gmaxu - jak na to? Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: LOD v Gmaxu - jak na to?   28. 4. 2005 / 22:52
JBr   
Milane, ma to s gmaxem spolecneho hodne. A tvoje odpoved je v tehle souvislosti zavadejici LOD totiz neznamena jen ty "ctverce" do kterych se deli cely FSkovy svet, ale i "level of detail" modely, ktere se zobrazuji v urcite vzdalenosti od pozorovatele, kvuli usetreni FPS.

Nemam zkusenosti jak to funguje u scenerii a s makemdl pro FS9, protoze zatim vsechno co jsem delal jsem potreboval jeste zpetne kompatibilni s FS2002. Ciste teoreticky by melo stacit hlavni objekt dat do grupy a do nazvu pridat na konec _LOD_100 (napr objekt_LOD_100) a podobne to delat i s tema min detailnima modelama. Zase dat do grupy, dat stejny nazev s _LOD_xx, kde xx je cislo mensi < 100. Cim min detailni model, tim mensi cislo. Co to cislo presne znamena je napsane v SDK, tusim to ma nejakou souvislost s velikosti na obrazovce.

Problem tohohle postupu je, ze nevim jestli to pojede s makemdl pro FS9 a jestli to nahodou nevyzaduje MDL Commander a Middle-man. Precejen uz je to nejakou dobu, co jsem se o to poprve pokousel.
 
Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ