Milane, ma to s gmaxem spolecneho hodne. A tvoje odpoved je v tehle souvislosti zavadejici LOD totiz neznamena jen ty "ctverce" do kterych se deli cely FSkovy svet, ale i "level of detail" modely, ktere se zobrazuji v urcite vzdalenosti od pozorovatele, kvuli usetreni FPS.
Nemam zkusenosti jak to funguje u scenerii a s makemdl pro FS9, protoze zatim vsechno co jsem delal jsem potreboval jeste zpetne kompatibilni s FS2002. Ciste teoreticky by melo stacit hlavni objekt dat do grupy a do nazvu pridat na konec _LOD_100 (napr objekt_LOD_100) a podobne to delat i s tema min detailnima modelama. Zase dat do grupy, dat stejny nazev s _LOD_xx, kde xx je cislo mensi < 100. Cim min detailni model, tim mensi cislo. Co to cislo presne znamena je napsane v SDK, tusim to ma nejakou souvislost s velikosti na obrazovce.
Problem tohohle postupu je, ze nevim jestli to pojede s makemdl pro FS9 a jestli to nahodou nevyzaduje MDL Commander a Middle-man. Precejen uz je to nejakou dobu, co jsem se o to poprve pokousel. |
|