FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 3. 12. 2024, svátek má Svatoslav Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
LOD v Gmaxu - jak na to? Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: LOD v Gmaxu - jak na to?   28. 4. 2005 / 22:45
Priskac   
Hm, MIlane, sorry ale to si mu moc nepomohol, a navyse nemas ani pravdu to co si napisal, LOD nieje priestorove rozlisenie zeme, LOD modely su zjednodusene 3D modely objektov (ci uz scenerii alebo aj lietadiel) ktore sa Ti zobrazuju v zavislosti od vzdialenosti v akej sa na dany objekt pozeras, takze Ty si musis urobit vsetky tieto zjednudusene modely sam (vid FS SDK)......

A co sa tyka priamo tvorby, je to popisane v FS2004 SDK - Gmax scenery tutorial, aj ked popravde podla toho co tam je napisane to aspon mne moc neslo, ale snad sa to tebe poradi. Ono este dalsie riesenie je priamo editovanie BGLC kodu, ale to chce silne nervy a urcitu skusenost....

Peter
 
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ