FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 3. 12. 2024, svátek má Svatoslav Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
LOD v Gmaxu - jak na to? Jeden příspěvek | Celý strom
LOD v Gmaxu - jak na to?   28. 4. 2005 / 19:37
Petr Slavíček   
Poraďte mi prosím někdo stručně, jak při tvorbě scenérie vyrobit LOD - tedy jak jsem pochopil - různě detailní modely pro zobrazení na různou vzdálenost.
Děkuji předem
 

Re: LOD v Gmaxu - jak na to?   28. 4. 2005 / 20:38
MilanP
LOD - LevelOfDetail je prostorove rozliseni povrchu zeme. S objektem GMAXu nema co docineni, ani s jeho zobrazenim v ruznych vzdalenostech. Takze se tim netrap, vytvor v GMAXu objekt podle skutecnych meritek a vyexportuj do bgl. O vsechno ostatni se postara engine FSky.
 

Re: Re: LOD v Gmaxu - jak na to?   28. 4. 2005 / 22:45
Priskac   
Hm, MIlane, sorry ale to si mu moc nepomohol, a navyse nemas ani pravdu to co si napisal, LOD nieje priestorove rozlisenie zeme, LOD modely su zjednodusene 3D modely objektov (ci uz scenerii alebo aj lietadiel) ktore sa Ti zobrazuju v zavislosti od vzdialenosti v akej sa na dany objekt pozeras, takze Ty si musis urobit vsetky tieto zjednudusene modely sam (vid FS SDK)......

A co sa tyka priamo tvorby, je to popisane v FS2004 SDK - Gmax scenery tutorial, aj ked popravde podla toho co tam je napisane to aspon mne moc neslo, ale snad sa to tebe poradi. Ono este dalsie riesenie je priamo editovanie BGLC kodu, ale to chce silne nervy a urcitu skusenost....

Peter
 

Re: Re: LOD v Gmaxu - jak na to?   28. 4. 2005 / 22:52
JBr   
Milane, ma to s gmaxem spolecneho hodne. A tvoje odpoved je v tehle souvislosti zavadejici LOD totiz neznamena jen ty "ctverce" do kterych se deli cely FSkovy svet, ale i "level of detail" modely, ktere se zobrazuji v urcite vzdalenosti od pozorovatele, kvuli usetreni FPS.

Nemam zkusenosti jak to funguje u scenerii a s makemdl pro FS9, protoze zatim vsechno co jsem delal jsem potreboval jeste zpetne kompatibilni s FS2002. Ciste teoreticky by melo stacit hlavni objekt dat do grupy a do nazvu pridat na konec _LOD_100 (napr objekt_LOD_100) a podobne to delat i s tema min detailnima modelama. Zase dat do grupy, dat stejny nazev s _LOD_xx, kde xx je cislo mensi < 100. Cim min detailni model, tim mensi cislo. Co to cislo presne znamena je napsane v SDK, tusim to ma nejakou souvislost s velikosti na obrazovce.

Problem tohohle postupu je, ze nevim jestli to pojede s makemdl pro FS9 a jestli to nahodou nevyzaduje MDL Commander a Middle-man. Precejen uz je to nejakou dobu, co jsem se o to poprve pokousel.
 

Re: Re: Re: LOD v Gmaxu - jak na to?   28. 4. 2005 / 23:06
MilanP
Tak to se moc omlouvam za mylne info. Netusil jsem.. Myslel jsem, ze parametry zobrazeni objektu v zavislosti na vzdalenosti se nastavuje nekde v MakeMDL a ne primo v GMAXu... Nicmene LOD je zkratka i pro to rozliseni, jak jsem popsal, v jine souvislosti jsem se s tim nesetkal. Jeste jednou pardon
 

Re: Re: Re: LOD v Gmaxu - jak na to?   28. 4. 2005 / 23:25
Petr Slavíček   
Děkuju za odpověď. Já mám zatím FS2002 a to co dělám bych u sebe taky rád viděl
Takže pokud je to složitější, tak jestli je nějaký zdroj kde si to můžu - srozumitelně - přečíst.
 

Gonzo
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ