FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 27. 11. 2024, svátek má Xenie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Auto-land Jeden příspěvek | Celý strom
Auto-land   15. 7. 2018 / 13:07
OndraT
Z toho co vím (a snad se moc nepletu):

- autoland mají prakticky všechny airlinery se skleněným kokpitem, i ty menší
- pro ILS cat III je autoland povinnost - rozhodovací výška nad TDZ může být až mezi 50-100ft
- v ostatních případech se použití autolandu řídí SOP dané aerolinky
- pro ILS cat II a III musí mít letadlo radarový výškoměr
- výrobce letadla jasně definuje max. možný headwind/crosswind/tailwind pro přiblížení i autoland
- rwy musí být vybavena příslušnou kategorií (tady trošku tápu, netuším, čím se ILS pro jednotlivý kategorie liší, protože je to pořád jen sada dvou anténnách systémů, jeden pro localizer a jeden pro glideslope - jestli je to v závislosti na okolí - terén, budovy a další překážky způsobující zkreslení, odrazy a nepřesnost ILS?)

Na LKPR je všude ILS cat I, na rwy 24 je navíc II i III. Kategorie definuje dráhovou dohlednost (RVR) a rozhodovací výšku (DA), nicméně autoland můžeš použít kdekoliv, kde je ILS.
 
FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ