LKMT je Ivošův srdcařský projekt a holt je na něm znát, že začínal na starších SDK.
FS2Xplane používali lidi hlavně ke konverzím Flytampáckých scenerek do XP. Já si taky udělal St. Marteen a pak odmazával vegataci a efekty v Overlay. Ale na druhou stranu když se podívám co tvoří PilotAlva https://forums.x-plane.org/index.php?/forums/topic/118709-sint-maarten-and-the-princess-of-the-caribbean/&page=15 tak mi přijde, že konverze snad ani nemají smysl, protože nativní tvorba pro XP umožní více. Mě se hrozně líbí co např. dělá s odlesky na asfaltu.
Já si umím v tom JTSK uložit ty 2,5x2km dlaždice ve WEDu jako podklad. RWY na orthech mi lícuje s RWY zadanou dle AIPu. Při tom jsem zjistil, že správně uložené orto nezachovává pravý úhel - jak píšeš deformace, ale každá dlaždice ji má krapet jinou. Triplemon mi na scenery development fóru v době kdy jsem "ještě žil v pravoúhlém světě" https://forums.x-plane.org/index.php?/forums/topic/58022-how-to-make-photo-scenery/&page=8 doporučil použít nějaké nástroje jako GDAL nebo SAS Planet. Zkoušel jsem oba, bez úspěchu. Tak jsem ulovil geodeta, když už mi tu za chalupou staví dálnici. Ten mi řekl, že to je základní geodetický výpočet a že mi to udělají v kdejaké geo-kanceláři. Za týden budu odevzdávat projekt a pak zase můžu chvilku věnovat tvorbě. Není prosím v naší komunitě nějaký geodet co by mi s tím píchl?
No a pak jsem uvažoval, že bych si vytvořil bílé textury s černými 1px čárami čtverců a we WEDu si pak rohy zaměřil. To co píšeš - najít výrazný bod v krajině, jsem zkoušel, ale hlavně severní plocha je jaksi bez výraznějších bodů a lovit vlnku na rybníku nebo konkrétní strom v lese mi přišlo dost nepřesné. |
|