Řešil jsem to s Ivošem už v lednu. Je to tak jak píšeš - on tam používá oboustranné textury - takže některé plochy mají dvě normály. Přišlo mi tedy, že bude nejlepší vypůjčit si jen textury a domečky vymodelovat a natexturovat znova. Ivoš mi poslal i jeden originál model v gmaxu, ale bohužel nějaká rozumná konverze do Blenderu nebyla možná.
Koupil jsem kvůli LKMT pro XP-11 u ČÚZK ortho 2,5km x 2km dlaždice, bohužel je to natočené v Křovákovi a neumím definovat nový grid abych ortho upravil na 2048x2048 nebo 4096x4096 čtverce a dostal souřadnice všech čtyř rohů pro usazení v UTM které používá x-plane. Zkoušel jsem v QGIS, ale bez úspěchu. Ta konverze má stromy a světla levitující v luftě - obojí umí default x-plane knihovny lépe. Ortho nepotřebuje v x-plane noční variantu. Auta na parkovištích bude taky lepší řešit z knihoven x-plane. Taxi routes a traffic flow mají asi 80 chyb (to při nastavení validace v10.50 protože v11 používá další advance fíčury). Ze 161 konvertovaných objektů mi jich po čistce nekorektních a nepotřebných zůstalo 52. Rozhodně bych tedy nenapsal, že konverze proběhla v pohodě a je jen potřeba lehké doladění v Overlay Editoru.
Já si v lednu zaplatil týdenní školení Photoshopu - kvůli vytváření textur, s tím že jsem měl mezitím přislíbenou pomoc s usazením těch ortho z ČÚZK. To doteď neklaplo, a taky mi mezitím do firmy přišla větší zakázka, takže je třeba pracovat, protože z něčeho ty kurzy a školení které mám čiště z hobbysmu, platit musím. |
|