| | HD_mesh_v4 8. 12. 2017 / 21:50 | |
| | To ti můžu objasnit, alespoň částečně. Andras, kromě jeho vlastního projektu HDmesh, se podílí velkou měrou i na nastavování procesu generování defaultního vydání globální scenery (což je mimochodem velice komplikovaný proces..). Pro verzi 11 použil nová pravidla pro zavedení výškových budov z osm dat. Ovšem použil to dost na poslední chvíli před vydáním a mělo to svoje mouchy. Jednak zvolil pro výběr výšku budovy (což by šlo) a druhak požil současně i počet pater, který ovšem vynásobil strašně velkým numerem - 4m na patro je prostě moc (a bohužel se mi nepodařilo mu to vymluvit). Další problém způsobilo to, že vzniklo pouze několik málo skupin budov, které měli navíc z knihovny přiřazenou fasádu snad z první generace. K tomu je zapotřebí si představit prostý fakt, že tagy v osm datech jsou velice, velice (a ještě 100x velice) nekonzistantní. Stručně řečeno, vypadalo to strašně, jelikož ve scenérce vznikaly strašlivě obrovské hmoty, které ve spolupráci s pouhými asi šesti fasádami první generace vypadaly snad ještě hůř než krabice ve FS2000. Měli byste vidět takovou Paříž...
No a tak jsem udělal poměrně narychlo několikero univerzálních objektů (paneláků, které tu postoval nedávno PT) a tyto jsem použil místo těch původních fasád (pro ty kdo do toho trochu vidí - technicky jsou to facadescrapery). Není to dokonalé, ale je to o dost lepčí než původní řešení..
Čili zkráceně - výškové budovy se objevují přibližně tam, kde by podle osm měli být, ale bohužel z mnoha důvodů není reálně, aby skutečně respektovali reálný tvar a výšku všude.. |
| |
|