FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 27. 11. 2024, svátek má Xenie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
HD_mesh_v4 Jeden příspěvek | Celý strom
HD_mesh_v4   8. 12. 2017 / 18:26
Milan Smid   
No ja uz to otestoval v mistech, ktere znam s ideou to pouzit jako autogen overlay pro ortho...

...a jsem z toho volaky zmateny


alpilotX pise: HD Mesh Scenery v4 also has the new “high buildings” feature included, which I introduced with Laminar in XP11. This puts all (well, with some filtering of not reasonable stuff from OSM) buildings > 20m “height” or > 5 “building:levels” as some “high building” object (with a more or less correct height – as defined in OSM) in the scenery (“building:levels” are simply multiplied by 4m to get an approximate height).


Takze bych v CR a v omezene mire i na SK ocekaval zobrazeni panelaku (OK, 4m na patro je blbost, ale budiz ), ale rozdil oproti default zase takovy neni (pri maximalnim nastaveni objektu).

Jak to vypada u ostatnich?

Zkousel jsem ty dsf otevrit ve WED, abych videl, co tam je, ale nepodarily se importovat

Milan
 
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ