Pokud si s tím budeš hrát tak tě odsud:
https://developer.x-plane.com/?article=obj8-file-format-specification
má zajímat asi nejvíc tohle:
[New in 850:] X-Plane draws scenery in "layer groups" - all elements in the same layer group are drawn before all other groups, but within a layer group the drawing order may be optimized by X-Plane. Normally layer groups are determined by X-Plane based on the type of drawing. Objects have always had their own layer group.
When the ATTR_layer_group is included somewhere in an object (it need only be used once, even if you have multiple LODs) then the object is drawn in a different layer group. The offset is used to prioritize further--for example. the group + 1 is drawn after the group, and the group - 2 is drawn two layers before objects. You can use an offset from -5 to + 5.
The valid layer names are:
terrain, beaches, shoulders, taxiways, runways, markings, airports, roads, objects, light_objects, cars
Zrovna u LZIB jsem to tenkrát nakonec vzdal(inu byl to jeden z prvních konvertů) a udělal si pojížděčky, lajny atp z toho co nabízí XPL knihovny neboť ty pozemní poligony a čáry na sebe nechtěly navazovat. Bylo to prostě po konvertu krapet rozhozený a když jsem povotočil v overlay editoru jednou částí rozsekalo to zas tu část vedle. Dneska už mám "nějakou" tu praxi tak bych to možná řešil jinak. Respektivě podíval bych se zda to jde i jinak. V jednom konvertu jsem přišel na to jak to srovnat, ale ne v každým konvertu to funguje. Záleží jak je to udělanej original.
Průhlednost/neprůhlednost textur si upravuju v gimpu. Nic složitýho. Snad na 2-3 kliknutí.
Jinak z XPL knihoven (např. od takovýho MisterX) je fakt z čeho vybírat a nevypadá to vůbec špatně.
Však se porozhlédni.
Letu zdar
|
|