FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 27. 11. 2024, svátek má Xenie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Flightport kniznica vkladanie objektov p3d v3 Jeden příspěvek | Celý strom
Flightport kniznica vkladanie objektov p3d v3   16. 11. 2017 / 08:31
Milan Smid   
Ono je potreba rozlisovat klasicke objekty z FlightPort knihovny, ktere lze umistit uplne normalne jako kazdy jiny objekt (pres ADE, ModelConverterX...) a takzvane "bone animation" objekty, ktere se umistuji prave pres ten simobjects.xmo (tyto objekty se nachazi v jine knihovne FlightPort, ktera se nainstaluje nekde do SimObjects slozky, pokud se nepletu.

Pro debug sem zkopiruj "svuj" simobjects.xmo a simobjects.xmo, ze ktereho jsi vychazel. Treba si na to jeste vzpomenu a poradim, co jak upravit


Jinak bych jeste doporucil po kazde editaci simobjects.xmo zavrit P3D, pres Task Manager najit a manualne ukoncit FSOC.exe a pote znovu spustit P3D. Jinak se zmeny v simobjects.xmo v simu neprojevi.
 
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ