| | | Flightport kniznica vkladanie objektov p3d v3 15. 11. 2017 / 22:10 | |
| | Vie mi niekto poradit ako vlozit objekt z free kniznice flightport napr. ten ich super veterny rukav do letiska? Milan mi poradil editovat subor simobjects.xmo ale ocividne sa nic nestalo. Existuje nejaky navod v pdf ako vkladat objekty flightport a nejake thumbnails ako vlastne vyzeraju? |
| |
|
| | | Flightport kniznica vkladanie objektov p3d v3 16. 11. 2017 / 08:31 | |
| | Ono je potreba rozlisovat klasicke objekty z FlightPort knihovny, ktere lze umistit uplne normalne jako kazdy jiny objekt (pres ADE, ModelConverterX...) a takzvane "bone animation" objekty, ktere se umistuji prave pres ten simobjects.xmo (tyto objekty se nachazi v jine knihovne FlightPort, ktera se nainstaluje nekde do SimObjects slozky, pokud se nepletu.
Pro debug sem zkopiruj "svuj" simobjects.xmo a simobjects.xmo, ze ktereho jsi vychazel. Treba si na to jeste vzpomenu a poradim, co jak upravit
Jinak bych jeste doporucil po kazde editaci simobjects.xmo zavrit P3D, pres Task Manager najit a manualne ukoncit FSOC.exe a pote znovu spustit P3D. Jinak se zmeny v simobjects.xmo v simu neprojevi. |
| |
|
|