Tady je řeč o tom "starém 32bit kódu" a "64bit cool novém kódu", jenže právě na zmíněném příkladu jde vidět že to bude všude stejné protože 64bit ti nenabízí nic lepšího a programátor to není schopný napsat efektivněji než v tom 32bitu.
Nicméně tohle nebyla pointa příspěvku a chytl ses nejméně důležité části.
To klíčové je že to rozhodně není jen FSX a v dá se v klidu říct že out of box je to to nejlepší co aktuálně můžeme dostat, při nejmenším na MSFS platformě (u X-Plane je to víc o rozdílu vkusu). A to se bavíme o nehotovém produktu.
Další fakt je že i když něco vypadá podobně neznamená že to na pozadí není celé jinak.. viz třeba ten rendering budíků na GPU a ne CPU jak tomu bylo u FSX a P3D. Nebo další věc na kterou se člověk musí ve videích zaměřit a na screenshotech to nejde poznat vůbec - výrazné zlepšení autogenu a obecně renderovacího enginu. Jsou zde výrazně méně zřetelné popupy autogenu, textur a meshe a aktuálně je to věc na jejímž vylepšování se pracuje.
|
|