Právě že nejsi programátor, tak zřejmě netušíš jak to celé funguje.
Jaký rozdíl je mezi 32bit a 64 bit kódem? Budeš se divit je naprosto stejný, programátor nemusí tušit kolika bitový bude jeho výsledný program, to je úkol překladače který z toho vytvoří patřičný binární kód.
A není to jen o bitech ale i o platformě - tedy procesoru a OS pro který ten samý kód kompiluješ.. Může to být kompilovaný s podporou určitých instrukčních sad CPU (SSE, AES, FMA), může to být x86, x64, IA-64, RISC nebo třeba ARM, pro programátora bude kód pořád stejný.
Už si porovnal kód FSX, P3D a FSW? Že tady nadáváš na FSW a kopírování a vyzdvihuješ P3D, který nedělá nic jiného než aktuálně dělá FSW - využívá MS flight technologie, což mimochodem neznamená identický kód.
Když je to jen FSX? Už si to viděl běžící na svém počítači?
Víš o tom že FSW který jde zítra ven není finální verze, ale vývojářská verze a hodně věcí bude terpve implementována, stejně jako některé věci nyní funkční mohou jít z finální verze zcela ven? Ty porovnáváš k již hotovým programům které navíc dostaly již nemálo patchů.
Pro zajímavost že je to jen FSX:
- jednoduché, intuitivní UI
- zcela nová letadla, pod kterým se podepsali tací jako Carenado, Iris... aktuálně nejlépe vypadající letadla out of box napříč simulátory, včetně naprosto famózně vypadající vody na oknech.
- zcela přepracovaný rendering počasí, aktuálně nejlepší out of box počasí napříč simulátory
- AccuFeel v základu - out of box výrazná změna dynamiky na zemi i ve vzduchu, nejlepší z MSFS based simulátorů
- scenérine nejlepší out of box z MSFS based simulátorů, a slušný kompetitor nudnému defaultu v X-Planu
- lepší využití GPU (proto minimálně GTX970), což dává víc prostoru procesoru. Například všechny gauges se oproti FSX a P3D nerenderují na CPU a jsou plně renderované na GPU
- PBR a SSAO, dnes zcela běžné záležitosti, zvláště SSAO je na scenérce skutečně viditelné, oproti X-Plane.
- nejlepší out of box flight planer napříč simulátory
- vylepšené ATC
Další věc kterou tady neřešíš, přitom aktuálně o tom jdou strašné urban story diskuze vzniklé na základě vyjádření naštvaného člověka z PMDG...
DTG se snaží vybudovat nejen simulátor ale platformu kolem. Tzn centralizovat nákupy - DLC si koupíš přímo ze simulátoru - centralizovat customer support, zajistit kvalitu addonů, zajistit jejich vzájemnou kompatibilitu, poskytnout jednotné místo kde člověk najde freeware (Steam Workshop)
DTG dělá přesně to co si komunita nejvíce žádá... snadnou použitelnost, eye candy, lepší utilizace HW...
|
|