Těmhle technologickým věcem fakt moc nerozumím. Takže nechápu kde se bere 100% jistota, že by XP11 nemohli časem naučit využívat více efektivněji dostupné HW prostředky.
Mé přání bylo z uživatelského hlediska - krátké vývojové cykly s velkými změnami odrazují zákazníky i vývojáře. Někdo se patlá se svým dílem třeba 3/4 roku - půl roku po vydání nové verze a za dalšího půl roku přijde verze nová, kde jeho dílo prostě nebude fungovat. Vývojáře nebude bavit furt něco předělávat a aktualizovat. Ti co to dělají za peníze si od určitého objemu úprav nechají platit. A to zas nebaví zákazníky. Dodnes vzpomínám jak jsem si koupil Emma Field od Laga (jedna z mála možností jak si tehdy zalítat s plachťákem v termice) pro FS2002, tři měsíce před vydáním FS2004 kde ta scenerka už nefungovala. Lago pak vydalo FS2004 edici kterou si museli vlastníci verze 2002 koupit i když tam poskytovali cca 15% slevu při prokázání se vlastnictví. Což nebylo tehdy jednoduché, protože jsem kupoval krabicovku...
Nicméně multijádra jsou tady už více než desetiletí a ani dnes nelze říci, že by třeba profi CAD programy - za které člověk zaplatí 1/4 míče a více - využívaly dostupné HW prostředky na 100%. A zrovna krátký vývojový cyklus CADů je něco co se mě profesně týká a opravdu mě nebaví se co dva roky školit na nové a totálně překopané verze, kde ani 14 let praxe v předchozích verzích nepomůže.