To si asi nikdo moc nepřeje. Vážně. Ve verzi 11 100% nedojde ke změně grafického API, které je v současné verzi velmi limitující faktor.
Další major verze může přinést nové grafické API, vzhledem k multiplatformnosti to bude téměř jistě Vulcan. Ano, ono se to bude kreslit pořád stejně, nebude to hezčí, nebude to škaradější, výhoda low level grafických api spočívá jednak v tom že to má vývojář "víc v rukou" a pro konkrétní účel může využít specifická volání namísto více univerzálních, ale hlavně...
Vulcan API je od začátku děláno s ohledem na MULTITHREADING. A to je přesně to co zatraceně všichni, nejen v X-Plane, chceme, chceme se zbavit závislosti na výkonu jednoho jádra CPU, chceme využívat více jader, více threadů, když už nám to na trh přistály 8c/16t Ryzeny, Intel nabízí 10c/20t ve "spotřebitelském" segmentu... teď na ty jádra smutně koukáme
|
|