No řekněme, že jistá populární oranžová aerolinka má díky množství letadel na jednom nejmenovaném letišti na jih od Londýna tak trochu větší slovo u jednacího stolu než ostatní, jak že se to bude v takových situacích pytlíkovat No a protože mlhy bývají nejčastěji ráno, kdy se hordy oranžových autobusů vydávají na svoje první výlety daného dne, je obzvláště nežádoucí, aby něco tak malicherného jako LVP snižovalo letištní kapacitu a následně tak rozhodilo celodenní pečlivě organizovanou choreografii.
Načež různí zpátečničtí operátoři s takovým tím zastaralým, zbytečně opatrným, přístupem k bezpečnosti zbytečně divertují, tankují a v holdingu pálí zbytečně tuny paliva, protože jim OM A neumožňuje autoland na dráhu, která nemá vyhlášené LVPs a v těch 200ft/550m je vidět prd
Čili zatímco i na blbý CAT II by se tam v klidu přistát dalo, samotný fakt nevyhlášených LVP to neumožňuje.
Takže jo, jako vždycky jde o prachy |
|