S tou stihackou nevim. Mel jsem moznost letet s kamarady v kokpitu 737 a nevsim sem si, ze by museli dat plou vychylku cehokoli, aby se letadlo line pohlo, jako je tomu ve FSX. Rizeni se zdalo, ze pracuje normalne.
Nicmene to se zda, ze jsi poresil pomoci nelinearit v jinem vlakne. Opravdu hodne zalezi na HW se kterym to ridis.
No a ta vec s cumakem a bzdama bude fixla v Bete 3. Kdyz jsi to sem napsal, tak jsem tomu neveril. Hlavne teda tomu, jak je mozny, ze jsme si toho vubec nevsimli. Vyzkousel jsem to, trochu si pohral s tezistem u Cessny abych potvrdil sve uvahy a nareportil jsem to pres http://dev.x-plane.com/support/bugreport.html
Vysledkem byl asi za 3 dny e-mail od Austina, ze na tom pracuje a za dalsi 3, ze ma dopracovano. Ti z vas, kdoz odebiraji novinky z XPL 11 o tom dostali pomerne obsahly a vtipny tech-note.
Toz az si priste neceho takove vsimnes, tak to rovnou zaloguj sam. Uz jsme to mohli mit davno opraveny! 
Vita |
|