FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 25. 11. 2024, svátek má Kateřina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
OT protoze dotaz na real. Jeden příspěvek | Celý strom
OT protoze dotaz na real.    24. 10. 2016 / 16:04
LUdo
Zírám na zmínku o prahu 15 roků pro pasažéra - netušil jsem a nevím, jestli vůbec kdy byla pravda? Nevztahuje se to k výcviku?
Předpis UL-1 o tom nehovoří a nemyslím, že by to mohlo být kdekoliv jinde. Samozřejmě to nic nemění na pojímání letu v SLZ (a koneckonců i GA) jako rizikové aktivity, na obecné odpovědnosti v případě nehody a tím zapeklitějším možným situacím - zvažte možné dopady třeba při trvajících rodičovských sporech.

Každopádně, kloním se k předřečníkům vč. článku dr. Melechovského. (viz též diskuse pod kopií na Aerowebu: http://www.aeroweb.cz/clanky/4356- ) - teprve od cca školního věku to má IMHO smysl jak pro dítě, tak pro pilota, a i tak je to hodně individuální. Používat ULL pro přepravu kojence je imho opravdu blbost - jak ze zdravotních důvodů (dutiny, působení hluku), tak z hlediska rozptylování pozornosti pilota, jakmile let nebude probíhat zcela dle představ jednoho či druhého. Starší (řekněme tříleté) dítě je na tom sice možná zdravotně o něco lépe (možná ne), ale o to více je nevyzpytatelné ve svých reakcích a zároveň možnostech. Už jenom, co když se začne nudit a zkoušet, na co ze své pozice dosahne a co to udělá. Svého tříleťáka bych zatím nevzal do UL ani na pár minut vyhlídku, natož jako způsob dopravy.
 
Gonzo
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ