FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 23. 2. 2025, svátek má Svatopluk Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Brzdný profil PMDG 737 + mapy a Outer mark? Jeden příspěvek | Celý strom
Brzdný profil PMDG 737 + mapy a Outer mark?   21. 4. 2005 / 17:28
MT.
Ahoj všem. A.J.Scandall tady popisoval přiblížení viz. http://flightsim.periskop.cz/forum_prispevek.php?id=31524&lan=0&gr=0 , nějak jsem ho původně pochopil, ne ale asi úplně správně. Ve vazbě hlavně na on-line zkušenosti na IVAO mi není jasných několik věcí. Dříve jsem brzdil tak, abych od FAFu již letěl na přistávací konfiguraci (např. 30 klapky a Vref + 5 na vítr). Nedávno mi ale ATC (při nějakém IVAO Fly-inu - myslím Holding pattern) dával rychlost 210 před poslední zatáčku do LLZ (bylo to LKPR na 24) a pak 160 do Outer marku. Bohužel nevím, kde na mapě najdu Outer mark... A to byl můj problém. Asi jsem tím pádem brzdil dřív a možná trochu zkomplikoval řazení (za což se dodatečně omlouvám). Osobně bych řekl, že OM je až za FAFem. Platí tedy v reálu něco jiného, než za FAFem v přistávací konfiguraci? Má se až během klesání za FAFem brzdit z 160 na Vref + 5 a vysouvat klapky? Když si čtu znovu příspěvek AJSe znovu, asi ano.
--- viz. ---
Rychlostí "baj-vočko" 250-210 kts klesá stroj na výšku středního přiblížení (tj. výšku, ve které je FAF), tam začne brzdit/vysouvat klapky. Standardní postup je zbrzdění na min clean speed/min rychlost v čisté konfiguraci, u 737 standardně 210kts, resp. 220 při váze nad 53t, vysunutí klapek na 1, zbrzdění na 190/200, klapky 5, zbrzdění na 180/190. Tohle snižování rychlosti je dobrý začít tak kolem 5NM od FAFu, zejména nedoklesali jsme ještě na výšku stř. přibl.
V momentě, je-li ukazeatel GS jednu tečku nad středem (a my "tečku pod glajdem"), vysouvají se klapky 10 a brzdí se na 170/190. Pořád bez podvozku. Podvozek se vysune tehdy, jsme-li zhruba 6NM od letiště, resp. kolem 2000ft nad ním. Pak následují klapky 15 - rychlost 150/160, a pokračuje se přes klapky 25 a rychlost 140/150 tak, abysme 1000ft nad letištěm prolítli na klapkách buď 30 nebo 40 (záleží na našem rozhodnutí) a rychlosti Vref+5 a k tomu eventuelně další oprava na vítr.
--- konec ---
Zpátky ale k mému problému. Kde na mapě ale najít Outer mark? A jak poznám v kokpitu, že jsem minul OM? Žádná světla jako v Cessně jsem nenašel.
Díky moc všem za vysvětlení.
MT.
 
Brzdný profil PMDG 737 + mapy a Outer mark? - MT. Zobrazit celý strom21. 04. 05 v 17:28
Brzdný profil PMDG 737 + mapy a Outer mark? - Tragédie v JZD Zobrazit celý strom21. 04. 05 v 17:49
Brzdný profil PMDG 737 + mapy a Outer mark? - opizdura Zobrazit celý strom21. 04. 05 v 17:53
Brzdný profil PMDG 737 + mapy a Outer mark? - Tragédie v JZD Zobrazit celý strom21. 04. 05 v 17:57
Brzdný profil PMDG 737 + mapy a Outer mark? - PavelS Zobrazit celý strom21. 04. 05 v 17:53
Brzdný profil PMDG 737 + mapy a Outer mark? - MT. Zobrazit celý strom21. 04. 05 v 17:58
Brzdný profil PMDG 737 + mapy a Outer mark? - Tragédie v JZD Zobrazit celý strom21. 04. 05 v 18:11
Brzdný profil PMDG 737 + mapy a Outer mark? - MT. Zobrazit celý strom22. 04. 05 v 16:13
Brzdný profil PMDG 737 + mapy a Outer mark? - PavelS Zobrazit celý strom22. 04. 05 v 17:03
Brzdný profil PMDG 737 + mapy a Outer mark? - MT. Zobrazit celý strom22. 04. 05 v 19:53
Brzdný profil PMDG 737 + mapy a Outer mark? - Stew Zobrazit celý strom21. 04. 05 v 17:58
Brzdný profil PMDG 737 + mapy a Outer mark? - Stew Zobrazit celý strom21. 04. 05 v 18:00
Brzdný profil PMDG 737 + mapy a Outer mark? - Sněhulák Zobrazit celý strom21. 04. 05 v 19:09
Brzdný profil PMDG 737 + mapy a Outer mark? - Tragédie v JZD Zobrazit celý strom21. 04. 05 v 19:21
OM - Outer mark a CHARTS - Sněhulák Zobrazit celý strom21. 04. 05 v 20:24
OM - Outer mark a CHARTS - Marky Parky Zobrazit celý strom21. 04. 05 v 20:50
OM - Outer mark a CHARTS - Sněhulák Zobrazit celý strom21. 04. 05 v 22:10
OM - Outer mark a CHARTS - Tragédie v JZD Zobrazit celý strom21. 04. 05 v 22:35
OM - Outer mark a CHARTS - Marky Parky Zobrazit celý strom21. 04. 05 v 22:42
OM - Outer mark a CHARTS - Sněhulák Zobrazit celý strom21. 04. 05 v 23:05
OM - Outer mark a CHARTS - Tragédie v JZD Zobrazit celý strom21. 04. 05 v 23:24
OM - Outer mark a CHARTS - PavelS Zobrazit celý strom22. 04. 05 v 00:23
OM - Outer mark a CHARTS - Tragédie v JZD Zobrazit celý strom22. 04. 05 v 00:28
OM - Outer mark a CHARTS - Jaakov Zobrazit celý strom22. 04. 05 v 01:37
OM - Outer mark a CHARTS - Aleš Jungmann Zobrazit celý strom22. 04. 05 v 23:32
OM - Outer mark a CHARTS - Marky Parky Zobrazit celý strom22. 04. 05 v 08:46
Gonzo
VWAC
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ