Kdyby takové bylo, tak už z podstaty věci se bude jednat o velké letiště, které nebude mít problém unést násobky hmotnosti C-130... v každém případě kromě letadel učených pro All-In assigmenty, tedy nepoužitelné pro transfer BM je letadlem s nejvyšším možným nákladem právě C-130.
Na vybudování s terminálem a opravnou potřebuješ dopravit 604 tun materiálu. Otočky získáš prostým dělením.
Provoz 60-lotteru by stál denně něco přes v$180000 , takže člověk by byl nucený být milionářem - což JM není a být nechce - aby ho udržel alespoň pár dní v provozu, protože takové FBO by si na sebe nevydělalo. Vlastnictví sítě FBO, pokud za tím nestojí aktivní skupina pilotů si na svůj provoz ve většině případů nevydělá. Udržet výdělečný 60- lot FBO znamená aby tam lítali všichni aktivní piloti FSE denně  |
|