FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 25. 11. 2024, svátek má Kateřina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Tvorba Scenerii v FSX Jeden příspěvek | Celý strom
Tvorba Scenerii v FSX   15. 11. 2015 / 19:15
Greno Zee
Jasne, rucni sazeni nikdy nebude fungovat.
Ja jsem trochu studoval FSX SDK a BGL primo podporuje Generic Building. V podstate to znamena, ze jakejkoliv objekt, kterej ja autogen schopnej vygenerovat, lze primo umistit do scenerie a dat mu pevny parametry.
Takze by teoreticky bylo mozny napsat software, kterej z OpenStreetMap precte XML data a prelozi je do XML, ktery lze pak pomoci XML2BGL zkompilovat do BGL. To by se dalo rovnou zkombinovat s tema vektorama a je solidni zaklad pro realnou scenerku.
Asi nejvetsi problem je, ze OpenStreetMap skoro nikde neobsahuje data o vysce budov, ci poctu poschodi.

Naprosto idealni pristup by byl Zvolit samotnej OpenStreetMap jako zaklad projektu a treba tam pridavat i tagy specialne pro FSX. Napr fsx:rooftype nebo fsx:widthtexture.
 
Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ