To je dost relativní.
Vem si zase opačný pohled - řidič MHD lidi řešit nemusí, jsou odděleni sklem, on má daný jízdní řád. Za dopravní kolaps ve městě nemůže, takže si klidně stojí ve frontě a až se to pohne, tak se to pohne, je na stejné lodi jako ostatní okolo. Počasí ho prakticky nezajímá, postupů a předpisů tolik není, v případě problémů (s motorem) prostě jen zastaví u krajnice a zavolá si odtah.
V éru koumeš den dopředu počasí, protože cestující chce doletět tam a tam a v žádném případě ho nezajímá divert. Vychází ti to tak tak na minima a přemýšlíš co ti předpis vlastně přesně povoluje a co ne při přiblížení, kdy je počasí kolem tvých minim. Po přistání musíš zajišťovat transport cestujících, řešit proč na ně nečekalo taxi, kde je cisterna, proč palivář nebere kreditky ani carnety, počítáš kolik tankovat, protože nevíš jak se vyvine počasí doma, v případě divertu nechceš brát další ale zase ho nechceš moc navážet domů, handlingář moc nemluví anglicky, nejde mu vytisknout faktura, nefunguje terminál na placení, tlačí tě čas kvůli odletu nazpět, když ti přijdou cesťáci tak on zrovna odběhnul k jinýmu éru, počasí se začíná kazit, dostáváš slot za další 2h, nestíháš sunset v destinaci, po vzletu ti nejde zavřít podvozek, do destinace ti palivo nedá a počasí na letišti vzletu se neočekávaně zhoršilo pod minima atd atd.
Někdy je to dáváčka na obou frontách, někdy se kazí co může a je pěkně na bednu vše zprocesovat, aby to šlapalo jak na drátkách. Spíš je to o lidech, kolik toho unesou, než se začnou sypat. |
|