SIM rozhodně najednou nebude dělat něco jinak, načteno má dřív. Kdyby paměť neměl, windows by řvaly, že dochází paměť a máš sim vypnout, po chvíli by ho buď Win ukončily nebo by padl na OOM sám. FSX navíc neumí paměť efektivně uvolňovat, takže každé načtení zvýší paměťové nároky, proto také dochází k OOM... prostě SIM se snaží načíst do paměti vše co potřebuje (kdy programátor chtěl aby se načetlo) a když paměť nemá, spadne.
U tebe zjevně nastalo to, že paměti si měl dost (fyzické+swap), takže SIM si vše potřebné ze scenérky načetl včas (bývá to podstatně dříve než při touchdownu), ale něco z toho mohlo skončit ve swapu + asi načítal zvukové efekty PMDG přo dosednutí. Začaly tedy klasické škatulat... něco co aktuálně nepoužívám jde do swapu a to co potřebuju si ze swapu načtu, k tomu ještě potřebuju načíst něco dalšího - hlavičky disku lítají skrz naskrz. |
|