Ještě mě napadá, že to bude cela určitě souviset s tou indikací rychlosti - M.45 v takové hladině je zoufale malá rychlost - éro má v sobě nějaké omezení a nedovolí ti nastavit rychlosti mimo běžný rozsah (nemůžeš nastavit pádovku nebo překročení rychlosti) a někde tam si to samo přepne na běžné machovo číslo (řekněme M.75) a protože seš hodně hodně hodně hluboko pod tím co éro potřebuje, tak se samo snaží zachránit nestoupáním a nabrat rychlost (podle Macha, ne podle speedtape a proto se tě snaží přetlačit přes maximálku, protože mu chybí rychlost na machovi). To je priorita při modu V NAV.
Zkus to na V/S hold a uvidíš, že to bude stoupat, jak mu řekneš.
Z té indikace rychlostí jsou tam zobrazené šílené hausnumera...
Pro info mrkni sem http://www.hochwarth.com/misc/AviationCalculator.html
Letmo nabouchané údaje:
pro FL310
CAS 260kt = Mach 0.71
Mach 0.487 = CAS 175kt a to je málo i u země, pokud nemáš klapky |
|