Tam je nějaký zmatek v těch target speed. Někde do FL260 by měla být TGT speed uvedena v IAS (někde mezi 310-330kt) a po překročení FL260 by to TGT speed měla přepnout z IAS na MACH (cca .70 - .80), ale to přepnutí by mělo být automatické a neměl být to být žádný skok. To přepnutí totiž proběhne v takové hladině, kde se nastavená TGT speed v MACH vyrovná nastavené TGT speed v IAS. Takže v okamžik přepnutí TGT speed z IAS na MACH by nemělo dojít k žádnému skoku v požadované rychlosti a jediné, co se v ten okamžik změní je to, že letadlo plynule začne o trochu rychleji stoupat, protože už se nesnaží udržet hodnotu IAS, ale drží MACH. Každopádně to přepínání je automatické a ty ho nijak neřešíš. To ses tam musel vrtat v něčem, v čem nemáš. |
|