Když už se chceš přít na nějaké téma, je dobré mít představu o čem vlastně diskutuješ. Z toho co jsi napsal zjevně netušíš jak to s ORBX scenérkami je. Dokonce popíráš slova samotného Vlada coby autora, kterého jsem zde citoval.
Oháníš se tím že scenérku dělá autor a ORBX ji prodává... to je fakt, ale aby autor mohl tu scenérku pro ORBX dělat musí vyjít z jejich standardu. Nemůže si to udělat jek tak po svém a přijít "tady to máte". Když si koupíš scenérky od Aerosoftu od různých autorů, každá bude řešená zcela jinak, stejné věci budou vypadat jinak.... U ORBX je jedno, který autor ji dělal, vždy bude použito stejných technologií, bude použito standardních ORBX knihoven atp... Když pak tu scenérku vidíš tak víš že tohle je ORBX...
ORBX scenérky mají specifický vzhled, specifickou atmosféru... A to je cíl ORBX... Proto si z toho vývojáři nemohou dělat anarchii... Ale těžko to pochopí lidi dokud ty scenérky nezačnou používat... |
|