Je Fail srovnávat Orbx s defaultem když je FSX lepš,í ale když se s custom scenérií nějakého města ohání XPL tak srovnání s defaultem FSX je v pořádku? Notak....
Pokud sis všiml tak to na ORBX není placatý fotoreál, za to by je lidi hnali, ale regulerní 3D model a v tom taky spočívá ta přesnost... Nechá se to celé vymodelovat jako jeden objekt. Výhoda je že nastavení autogenu neovliní výsledek, je to násobně rychlejší než kdyby se to dělalo autogenem v podobě stovek nebo tisíců objektů a ve finále je to celkově rychlé i na slabším stroji.
Rád se kouknu na nějakou placenou scenérku v XPL, co bude vypadat stejně v Google Earth a XPL.
Nicméně o tom ten post není, je o tom, že ve FSX jde udělat něco co vypadá v podstatě stejně jako realita, rozdíl je jen v barevnosti... všechny vektory, budovy... vidím v tom v 100% shodu. |
|