FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 25. 11. 2024, svátek má Kateřina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
ORBX FTX Base + Vector + openLC Europe Jeden příspěvek | Celý strom
ORBX FTX Base + Vector + openLC Europe   20. 5. 2015 / 23:41
Barik
Zjistil jsem, že kromě chybějících vesnic (ty se pro ČR dají dobře doplnit z LKAA Vector X od Pavla Brodského) je to bída i s vodními plochami. Ty malé chybí a ty největší také. Ty malé opět doplňuje LKAA Vector X, ale ty největší ne - jsou to totiž komplexní polygony, se kterými jsou problémy při zpracování.

Zkusil jsem je tedy doplnit, ale ještě to nemám moc otestované a budu rád, když se nad tím někdo proletí ve známém terénu:
http://www.barik.cz/LKAA_VECTOR_FOR_openLC.zip

Jasně vidět je to třeba u Lipna: v FTX Vector i v LKAA Vector X je to spíš malý kulatý rybník. Teď už mám Lipno pěkně celé.

Ještě mě štvou ty vodní toky, které se vykreslují nad vodními plochami, viděl jsem to tu i na nějakých screenshotech. Zatím nevím jak to FTX Global odnaučit (ty textury břehů se tam vykreslí s jejich "Small Streams" i s řekami z LKAA Vector X).
 
VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ