FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 25. 11. 2024, svátek má Kateřina Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
ORBX FTX Base + Vector + openLC Europe Jeden příspěvek | Celý strom
ORBX FTX Base + Vector + openLC Europe   21. 5. 2015 / 12:30
JirkaK
FSX má krajinu rozdělenou do čtverců po 1km čtverečním a ke každému tomu kilometru je přiřazen landclass který kryje textura s přesností 1 pixel/metr.

Pochopil jsem že ty textury jsou vesměs obecného charakteru a využívají se na více místech a díky tomu vznikají nepřesnosti. Zrovna openLC je asi pro Orbx trn v patě, už ta evropa jim trvala podstatně déle než se předpokládalo, stálo je to daleko víc práce a byli nuceni to zdražit. Teď je na ve vývoji amerika, ale taky se to táhne jak smrad, kdo ví kdy to bude a kdo ví kolik to bude stát... Podle původních plánů už totiž openLC mělo být k dispozici pro celý svět.

Ad to léto/jiné období. Landcassy samozřejmě zůstanou, ale s dobou se mění jejich textura, a na to se mířilo, že nejsou jiné textury než letní.
 
Gonzo
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ