FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 18. 10. 2024, svátek má Lukáš Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Dostupnost FSX Jeden příspěvek | Celý strom
Dostupnost FSX   2. 4. 2015 / 12:23
JirkaK
Pokud do toho právě nezačneš cpát další věci. V tu chvíli je to strašný propad i na silném železe. A lepší železo si kupujem proto abychom to mohli hnát do extrému.

Od včerejška, kdy jsem koupil REX4 Texture Direct to začínám hodně vnímat a i7 4790k na stock frekvenci 4GHz a GTX N960 začíná dýchat.

FSXMark11 na default FSX:SE dělal nějakých 41 FPS v průměru, začal jsem si s tím hrát a v HD rozlišení jsem šel chvilkově i přes 100 FPS s 8xSGSS. Stabilně někde kolem 70+- v husté zástavbě s max autogenem kolem 50.

V Rex4 jsem jako vždy nastavil vše na maximum co to dalo (krom runway textur, které jsou max 2048x2048 jsou textury 4096x4096). Prásk z fleku a jsem na cca 50 FPS ale jsou tam poměrně výrazné propady i v hranici pod 30FPS. A to za předpokladu že neprší.

Když nastavím nějaký ten déšť, tak průměrné FPS dosáhne na průměr možná lehce nad 20, tedy na hraně kdy už to začne být zcela nehratelné.

A to tam nemám ještě nic náročného jako PMDG letadla a letiště/lokace s vyšším rozlišením textur, kde to na i7 s takty kolem 5GHz, hi-end GPU ve SLI sotva ucházejí na lock 30FPS.

Ale to je daň za "vizuální orgie". Stačí si na youtube najít videa "FSX AS REAL AS IT GETS" nebo "fsx close to real".

O tomhle na hratelných snímcích si můžu nechat jen zdát ...

 
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ