FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 23. 2. 2025, svátek má Svatopluk Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Alpha chanel v gmax??? Jeden příspěvek | Celý strom
Alpha chanel v gmax???   8. 4. 2005 / 09:46
brendon (SVK832)   
Caute kluci a divca

Poprosil by som vas o jednu vecicku. Alpha chanel sluzi na to ze sa cierna farba nezobrazi. Vsak? Povedzete mi jednoducho ako sa to roby.
Napriklad:
Krok 1:V Gmaxe si pozri Modifi - EditMesh - Polygon (najdes to pod selection). Klikny na danu stranu koru chces upravit. A zase Modifi - Unwrap UVW - edit . Otvori sa ti oknko a tam upravis tak aby sa ti zobrazilo to co chces.
Krok 2.: Otvoris Image Tools. V menu klikni na Image - Create Mipmaps. A potom zas na Image - format - DXT1. Uloz a spojazni

Tutoriale som nasiel ale moc som s toho nepochopil. Kedze to bolo anglictine. Ziadne obrazki na ktorych by som sa zachitil.

Par vetami mi to opiste ako na to. Diky
 1x  

Re: Alpha chanel v gmax???   8. 4. 2005 / 11:03
Sněhulák   
Hmm .-) Ono to totiž není vůbec otázka GMAXU ale textury samotné... Je úplně jedno zda tvoříš do FS či do jiné Gamesy .-) Tedy směřuj se směrem

Photoshop či Gimp .-)

A jde o to že u textury vytvoříš A kanál a ten určuje pak co bude "průhledné"........ A neber to jako ČERNÁ = ANO ale ber to jako stupně šedi = stupně průhlednosti...

Bacha jen ať se ti při uložení ukládá i ten A channel .-) aneb ne všechny formáty obsahují i data o A kanálu..

Kdysi sem to uměl .-) Ted z hlavy už moc nemůžu vydolovat .-) skus najít nějaký tutoriál ne googlu "alfa kanál tutorial" .-) a pak už jen zkoušet a zkoušet..

Třeba http://www.gta3.cz/view.php?cisloclanku=2002092202

P.S. nevím jak moc textura s A kanálem v enginu FS snižuje FPS... Tedy " be careful .-) "
 

Re: Re: Alpha chanel v gmax???   8. 4. 2005 / 13:53
brendon (SVK832)   
Da sa to aj Corel PHOTO-Paint???
 

Re: Re: Re: Alpha chanel v gmax???   8. 4. 2005 / 15:05
anatolij   
jasně
Si můžeš třeba vytvořit jeden obrázek jako texturu a druhej jako mapu průhlednosti (alpha) a v DXTBmp to pak spojit a vytvořit DXT bitmapu s průhledností. Tak to dělám já, ale Corel určitě umí i tvorbu textury s průhledností najednou (zatím jsem moc nezkoušel).
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ