FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 23. 2. 2025, svátek má Svatopluk Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Alpha chanel v gmax??? Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Alpha chanel v gmax???   8. 4. 2005 / 11:03
Sněhulák   
Hmm .-) Ono to totiž není vůbec otázka GMAXU ale textury samotné... Je úplně jedno zda tvoříš do FS či do jiné Gamesy .-) Tedy směřuj se směrem

Photoshop či Gimp .-)

A jde o to že u textury vytvoříš A kanál a ten určuje pak co bude "průhledné"........ A neber to jako ČERNÁ = ANO ale ber to jako stupně šedi = stupně průhlednosti...

Bacha jen ať se ti při uložení ukládá i ten A channel .-) aneb ne všechny formáty obsahují i data o A kanálu..

Kdysi sem to uměl .-) Ted z hlavy už moc nemůžu vydolovat .-) skus najít nějaký tutoriál ne googlu "alfa kanál tutorial" .-) a pak už jen zkoušet a zkoušet..

Třeba http://www.gta3.cz/view.php?cisloclanku=2002092202

P.S. nevím jak moc textura s A kanálem v enginu FS snižuje FPS... Tedy " be careful .-) "
 
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ