|  | Re: Alpha chanel v gmax??? 8. 4. 2005 / 11:03 | |
|  | Hmm .-) Ono to totiž není vůbec otázka GMAXU ale textury samotné... Je úplně jedno zda tvoříš do FS či do jiné Gamesy .-) Tedy směřuj se směrem
Photoshop či Gimp .-)
A jde o to že u textury vytvoříš A kanál a ten určuje pak co bude "průhledné"........ A neber to jako ČERNÁ = ANO ale ber to jako stupně šedi = stupně průhlednosti...
Bacha jen ať se ti při uložení ukládá i ten A channel .-) aneb ne všechny formáty obsahují i data o A kanálu..
Kdysi sem to uměl .-) Ted z hlavy už moc nemůžu vydolovat .-) skus najít nějaký tutoriál ne googlu "alfa kanál tutorial" .-) a pak už jen zkoušet a zkoušet..
Třeba http://www.gta3.cz/view.php?cisloclanku=2002092202
P.S. nevím jak moc textura s A kanálem v enginu FS snižuje FPS... Tedy " be careful .-) " |
| |
|