Chlapi, vy co ste uz nieco vyexportovali, mam otazku, cely vecer som maturoval nad jednou vecou - AKO vyexportovat z ModelConverterX objekt *mdl a pridať ho do novej kniznice vytvorenej napr v LibraryCreatorX?
Moj postup je taky, ze:
1. zo sketchupu si *.skp si vyexportujem *.dae
2. *.dae si importujem do ModelConverteruX
3. v ModelconverterX pouzijem export a vyberiem moznost ulozit s koncovkou *.MDL
4. vytori sa mi bjekt *mdl, ktory uz sice ide pekne pridat do kniznice, ale tu je moj problem, neviem v akom vztahu su k *.mdl textury, lebo pri exporte mam pocit, ze sa exportuje iba neotexturovany model. Takze ak som takuto kniznicu nasledne pouzil napr. s Whisplacerom tak po pridani objektu FSX spadla...
p.s. a kedze sa hram prvy krat s ModelConverteromX tak som samozrejme skusil popridavat aj nejake tie efekty na sketchupove modely a tak sa mi napriklad v ModelConverteryX uz pekne dymi z komina, ale v FSX to vidiet nie je... tak to je moja druha zahada...
|
|