Takový přiblížení se nelítají s autopilotem, tohle je celý ručně (teda tak moc ručně jak to u Airbusu Monarchu jde).
Kdo trochu zná Madeiru, tak ví, jak naprosto nepředvídatelný dokáže být vítr z určitých směrů. Poprat se s poryvem, kterej vyrobí podobný náklon, není zase tak kritický. Co je tam problém jsou turbulentní rotory, který dovedou opravdu hodně. Jako mnohem zásadnější bych viděl ten windshear, díky kterýmu to letadlo prosedlo dobrých 30ft vpodstatě skoro těsně před podrovnáním. To měl opravdu ale hodně velký štěstí a docela dost pevný nervy.
Na machry se tady nehraje. Goaround je standardní součástí každého přiblížení. Metály se nesbírají za to, kdo přistane dřív, blíž cílovému letišti a v horších podmínkách, ale kdo bezpečně dopraví 200 lidí k terminálu. |
|