FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 21. 11. 2024, svátek má Albert Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Co na to odborníci? Kdo je větší machr? Ten co to dal nebo ten co opakoval? Jeden příspěvek | Celý strom
Co na to odborníci? Kdo je větší machr? Ten co to dal nebo ten co opakoval?   6. 1. 2015 / 10:08
mirda   
Jestli to tu bylo tak se omlouvám.

http://www.novinky.cz/koktejl/351818-pilot-bravurne-zvladl-desive-vypadajici-pristani.html
 

Co na to odborníci? Kdo je větší machr? Ten co to dal nebo ten co opakoval?   6. 1. 2015 / 10:21
MzM   
Autopilot?
Teda nejsem odborník, ale moc extrémní mi to nepřišlo.
Jako jo, foukalo...
 

Co na to odborníci? Kdo je větší machr? Ten co to dal nebo ten co opakoval?   6. 1. 2015 / 10:26
mirda   
Já myslím, že autopilota neměl ani jeden, teda krom motorů.
 

Co na to odborníci? Kdo je větší machr? Ten co to dal nebo ten co opakoval?   6. 1. 2015 / 10:35
Fabo™   
No, naklon odhadem 15-20 stupnu ve vysce do 100 metru IMHO je docela extremni. Ja bych teda rozhodne opakoval.

btw. ILS tam neni.
 

Co na to odborníci? Kdo je větší machr? Ten co to dal nebo ten co opakoval?   7. 1. 2015 / 08:17
MzM   
..jak píšu, nejsem odborník...
 

Co na to odborníci? Kdo je větší machr? Ten co to dal nebo ten co opakoval?   6. 1. 2015 / 16:07
iFlyCZ
myslim že autopilota by ti takovejhle poryv stejně vyhodil. Je to ale frajer že to dal, ale já osobně bych z bezpečnostních důvodů opakoval, popřípadě pak divertoval
 

Co na to odborníci? Kdo je větší machr? Ten co to dal nebo ten co opakoval?   7. 1. 2015 / 01:09
Rychlokvaška
Takový přiblížení se nelítají s autopilotem, tohle je celý ručně (teda tak moc ručně jak to u Airbusu Monarchu jde).

Kdo trochu zná Madeiru, tak ví, jak naprosto nepředvídatelný dokáže být vítr z určitých směrů. Poprat se s poryvem, kterej vyrobí podobný náklon, není zase tak kritický. Co je tam problém jsou turbulentní rotory, který dovedou opravdu hodně. Jako mnohem zásadnější bych viděl ten windshear, díky kterýmu to letadlo prosedlo dobrých 30ft vpodstatě skoro těsně před podrovnáním. To měl opravdu ale hodně velký štěstí a docela dost pevný nervy.

Na machry se tady nehraje. Goaround je standardní součástí každého přiblížení. Metály se nesbírají za to, kdo přistane dřív, blíž cílovému letišti a v horších podmínkách, ale kdo bezpečně dopraví 200 lidí k terminálu.
 

Co na to odborníci? Kdo je větší machr? Ten co to dal nebo ten co opakoval?   8. 1. 2015 / 12:48
Instructor
... obávam sa, že aj "milosť božia" výrazne pomohla. Niektorí odborníci tvrdia, že netreba s ňou plytvať !
 

Co na to odborníci? Kdo je větší machr? Ten co to dal nebo ten co opakoval?   6. 1. 2015 / 17:17
Rastislav11
Tu ich je viac.

https://www.youtube.com/watch?v=IP1Rh39Mtzw
 

FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ