| | Vítr 13. 11. 2014 / 15:54 | |
| | Všude, kde má letadlo kolem sebe dost místa - a vzduchová masa se pohybuje celistvě, tak to má vliv skutečně jen navigační (doba l,etu, spotřeba, směr atd.)
Všude, kde toto neplatí, je to samozřejmě jinak. Typicky je to:
- vítr v blízkosti země (přistání s bočním větrem, turbulence na hraně různých překážek, hřbetů, útesů, skal a lesů -a podobně
- vítr na úrovni vzduchových front a metaorologických jevů (teplá, studená fronta, turbulence ve vertiální oblačnosti, bouřkách a podobně)
- vítr v úplavu jiného (velkého) letadla
- střih větru (rozhraní dvou jiným směrem a rychlostí se pohybujících vzdušných mas - přechod není vidět, ale pro letadlo může být velmi důležitý)
Takže je víc případů, kdy ten vítr nebezpečný je, než že není.
Chválím tvou snahu přijít na kloub létání z tohoto konce !!
|
| |
| Vítr - simonik | 13. 11. 14 v 13:49 |
|
| | Vítr - Fabo™ | 13. 11. 14 v 13:51 |
|
| | Vítr - LUdo | 13. 11. 14 v 14:14 |
|
| | Vítr - Mike76 | 13. 11. 14 v 14:27 |
|
| | Vítr - Luděk Ch. | 13. 11. 14 v 14:28 |
|
| | Vítr - Lejzy | 13. 11. 14 v 15:26 |
|
| | Vítr - kuma | 13. 11. 14 v 15:54 |
|
| | Vítr - MzM | 13. 11. 14 v 17:36 |
|
|