Hezké to bude až bude trimovat a ne se s tím takhle prát Po vzletu nedělal rozlet ale hned stoupal - má bejt akcelerace. Taky tam měl náklon 45° v první zatáčce. Nevím jak je to u Cessny, ale v Echu to lítáme na cca 15 - kvůli bezpečnosti - éro je relativně nízko a ve stoupání pomalý. Po třetí tahal klapky při velký rychlosti. Ve čtvrtý před tím průletem za to šíleně tahal a náklon jak prase - to bylo o zabití ikdyž rychlost měl - tu ale měl před čtvrtou vytratit a ne v zatáčce - neletěl v gripenu Taky mu párkrát kulička málem opustila éro, což se mi ale v reálu občas stává taky a vždycky za to dostanu solidní pojeb od instruktora O přistání ani nemluvím - flákl s tím na rychlosti na všechny tři kola. Pořádně za to tahat ve výdrži, dokud to letí.
Terminologie:
Pohyblivé plochy ne pohybové - ty sou na letišti.
Roll (příčný náklon) je klonění ne mávání
Frekvence - ne stovosum celých dva, ale jedna nula osm, čárka dva
Stroub světla - záblesková světla.
Takže poladit techniku pilotáže, terminologii a hlásit na slepo po spuštění, zahájení pojíždění, vstup na dráhu a vzlet a polohy na okruhu. Ale jinak dobrej počin, držím palce kluci.. |
|