Za nulové viditelnosti nelze provést na letiště Innsbruck bezpečně žádné přiblížení !!!
Pokud nejsou minima 1500m dohlednost a oblačnost min. 1300ft AAL, tak letiště dokonce nedovoluje ani žádná přiblížení. I když je možné v případě dočasně zhoršených místních podmínek (lokální mlha, kouřmo, sněžení) požádat o přiblížení pokud je RVR alespoň 1000m, dohlednost nad mlhou alespoň 5km a žádné mraky pod 3100ft, v praxi to málokdo využívá a většina aerolinek má minima mnohem vyšší - například 3.7km dohlednost pro přílety z východu a 5km pro přílety ze západu, s minimy na 3700, resp. 5000ft. V tom údolí to není zejména při Föhnu a mlhách vůbec žádná legrace a pouštět se do přiblížení i za mnohem lepších podmínek než jsou uvedená minima není vůbec procházka růžovou zahradou.
I když se leccos mění s příchodem GNSS přiblížení a posunem antény lokalizéru, Innsbruck zůstává letiště, kde se letí závěrečná fáze přiblížení zásadně vizuálně, za ne úplně standardních postupů a přístrojové navigační pomůcky (s výjimkou GPS) neexistují. |
|