| | v čem všem nám EK ještě lže tak, jako v SES..? 29. 1. 2014 / 19:53 | |
| | Přesně tak.. ceny letenek neklesnou.. a nedivil bych se, kdyby to bylo i naopak..
Už takhle nám Eurocontrol diktuje, jakou cenu můžeme stanovit za přeletovou jednotku.
Tohle, co pánové z EU a EK chystají, je centralizované hospodářství jak z praku..
Celé to směřuje k tomu, že se nebe sjednotí.. bude ho řídit jedna firma.. ale.. (a teď už následuje spíš reakce na Koprika)
ta firma bude vedena kým..? a jak zajistíme, aby i poté, co jedna firma (jistě v čistém a průhledném výb. řízení) vyhraje, byla zajištěna nějaká konkurence a tím pádem opravdu nejnižší cena služby..?
O kvalitě služeb nemluvě..
Tím, že všechny zlikvidujeme a bude jen jedna firma..? aha.. tak to nám jistě zaručí tu nejnižší cenu.. Navíc.. vzdušný prostor je výsostným majetkem státu.. a tak nějak z principu se nemůže stát majetkem soukromým.. to je asi jako by EK chtěla zavést pobřežní stráže "jednotné".. tudíž.. zrušíme pobřežní stráže přímořských států a bude jedna ohromná flotila neurčitého vlastníka, která bude obhospodařovat vodní cesty a pobřeží jednotlivých států..? to snad nemyslíš ani vážně..
Teď navíc, díky rozdílným cenám přeletových jednotek si aerolinky můžou zvolit, přes které vzdušné prostory poletí svůj let.. Až bude jeden poskytovatel, tak si budou moct zvolit co..? No sice nejkratší cestu, ale to ještě neznamená, že nejlevnější.. Protože cena bude jednotná všude a oproti současnosti se může dost výrazně lišit.. a to nejen směrem dolů, ale také nahoru.. Čili aerolinky nebudou mít na výběr a už vidím, jak zase budou skučet, že se jim to nakonec nevyplatilo.. a tím pádem ani ty letenky nebudou levnější..
Odbory v letectví nemají dobrou pověst..? chtěl jsi říct ve Francii, ne..? Těch protestů, konkrétně ze strany řídících není tolik, aby si je vůbec lidi pamatovali.. |
| |
|