FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 24. 11. 2024, svátek má Emílie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
L-410 bez AP Jeden příspěvek | Celý strom
L-410 bez AP   27. 3. 2005 / 00:11
Jennik   
Poté, co jsem si konečně dopřál pár letů nažIVAO s Baronem, jsem se rozhodl, že přejdu na něco většího a sednul jsem si do milované L-410 UVPE (od PWDT), ale to jsem si dal...
Je samozřejmě trošku matoucí pro nováčka přpočítávat výšku z metrů na feety (případně se přepínat ze zjednodušeného panelu s původními budíky ve feetech a knotech), nastavování course VOR1 za letu je taky trošku nepohodlné kvůli zmenšenému budíku, ale co mě dorazilo - to byl let bez autopilota.
Letěl jsem bez ŘLP LKTB>LKPR, Praha nebyla obsazená, a tak jsem psal jen zprávy na UNICOM. Jenže během klikání, psaní atd. se mi vždycky rozhodil heading nebo výška (zvlášť pod 5000ft při turbulencích) a horkotěžko jsem to stíhal dorovnávat.
Řekněte mi někdo z profíků, prosím, je let bez AP na takovém letadle taky takový nervák? Měl jsem samozřejmě VELMI pečlivě vytrimováno - ale přesto byl ten let strašná fuška. Je to v reálu taky o křeč v ruce - tzn. ani na moment nepustit knipl? V reálu zřejmě pomáhá s řízením a nastavováním navigačních nástrojů druhý pilot, ale letět takhle sólo a ještě muset kroutit a klikat všude kolem je děs...
Během přistávání jsem málem spadnul jen proto, že jsem se blb ještě snažil poslat do éteru hlášku o finále na rwy 31 (zdálo se mi, že vidím pod okýnky na servifnu někoho na LKPR).
 
Gonzo
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ