FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 27. 11. 2024, svátek má Xenie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Stroje z Kunovic Jeden příspěvek | Celý strom
Stroje z Kunovic   17. 11. 2013 / 22:18
AJS
Já nevím, jestli má cenu nějak do hloubky diskutovat, když dáváš docela zřetelně najevo, že problematice moc nerozumíš. Píšeš, že No kdyby bylo český ÚCL (nebo kdo to má pod palcem) co nač, tak řekne že na ně sere a ať si vylížou polevu - že u nás se to nikdy nestalo a jestli si to chtěj zakázat u sebe tak je to jejich boj.

Dobře, myslel jsem, že víš něco, co já ne, proto jsem se zeptal. Tak ti tedy napíšu v kostce, proč ÚCL nemůže nic takového jim (Rakušákům) říct: L-13 je tzv. transferované letadlo. Co to znamená? Odpovědnost za typovou způsobilost přešla z národních úřadů (ÚCL) na EASA. A ta reguluje celou EU plus několik dalších států. Není tedy možné, aby se nějaké omezení týkalo jen nějaké země. Takže veškerá problematika leží na ose Držitel typového certifikátu - EASA. ÚCL v tom nefiguruje. Nemůže jim říct, ať si vylížou, že se to týká jich (asi Rakušáků) a u nás se to nestalo.

Tím neříkám, že všechno ohledně tohohle problému L-13 považuju za čisté, to rozhodně ne. Ale dráždí mě zkratkovitá a neinformovaná řešení.
 
Gonzo
VWAC
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ