Rychlý překlad pro neagličtináře (mnou, ne google translate):
Teď, když některá omezení byla zrušena, můžeme v klidu oznámit, že se Flightbeam účastnil betatestingu LM P3D ze dvou důvodu:
1. Abychom pomohli udělat P3D v2 lepším, poskytováním zpětné vazby
2. Abychom udělali naše produkty 100% kompatibilní.
Nejprve je tady ovšem několik fám které jsem zahlédl...
Pánové v Lockheed Martin naslouchají FSX komunitě a v žádném případě není P3D omezen pouze pro komerční zákazníky. Můžu Vás ujistit, že pověsti o LM pronásledující zákazníky používající P3D k zábavním účelům jsou nepravdivé a většina bohužel pochází z úst stoupenců "jiného" simulátoru momentálně ve vývoji, který nebudu jmenovat.
Teď k zajímavějším věcem - toto JE náhrada FSX. Všechno co nyní čtete vychází z vlastních zkušeností a testování. Jen z našich screenshotů můžete vidět hned několik zlepšení. Dynamické stíny, nativní bloom (bez dopadu na výkon) a volumetrickou mlhu. A to je pouze špička ledovce. LM značně optimalizoval prostředí simulátoru, které nyní běží mnohem efektivněji než FSX. Všechna vaše CPU jádra budou využita a vaše grafická karta se konečně přestane nudit. Vývojáři také optimalizovali kód pro lepší správu paměti, což také znamená méně "out of memory" chyb. A zmínil jsem také, že P3D nyní běží pod DirectX 11?
A co je jestě lepší: Všechny naše produkty jsou nyní kompatibilní a LM plánuje vydat Prepar3D v2 tento mešíc.
|
|