Dobre,tak to bude asi na treninku... nebo vzit papir,kalkulacku a tuzku a zacit pouzivat goniometrii
Ale stejne,to neni mozny letet cely pristani v ose drahy a rovne?-za pomoci beranu a pedalu?-v FSce se mi to nekolikrat podarilo,ale to je FSka-ve skutecnosti to treba vubec nelze...nevim-jak to tedy je?Je to mozne tak letet?
A jestli by se jeste nekdo mohl vyjadrit k tomuto:
...navic pokud vim,autopilot pri autolandu(u PMDG) drzi letadlo presne v ose drahy,bez toho,aby na ni letadlo letelo "krive"(jako by ani vitr nebyl,i kdyz je) a kdyz ho pote pred pristanim vypnu a chci pristat rucne,musim letadlo dostat do te "krive" polohy vuci draze a pred dosednutim ho zase srovnat-to se mi zda zbytecne komplikovane-jak to tedy je??? a jak docilit,abych letel v ose drahy a zaroven "krive" proti vetru(pri pristani)?
|
|