Ajéje... On ten svět není tak hrozný, jak říkají večer na nově a neviděl bych to tak černě. Teorie je u UL povinná (v menším rozsahu než PPL, ale i tak dostatečná) a na konci výcviku je test z teorie a praktická zkouška s inspektorem. To, že pak někdo dělá s UL blbiny, to už je věc jiná a to nevylepší sebepřísnější testy a teorie... Délka výcviku u UL je dostatečná a úplně stejně jako u jiného výcviku je to hlavně o instruktorovi. UL výcvik také málokdo dodělá v rámci minimálního náletu. Nevidím problém, proč by kdokoliv, kdo prošel výcvikem, udělal zkoušku a dostal piloťák, nemohl létat s 20 hodinami na vlastním letadle se zatahovacím podvozkem a stavitelnou vrtulou. Splnil podmínky, splnil, tak ať si pak usoudí sám na co má a na co ne. On totiž pilot nikdy s výcvikem v podstatě neskončí. Pořád je se co učit ať máš 45 nebo 245 hodin. Buďme za UL rádi, protože je to pro spoustu lidí přístupná cesta k létání.
Zpět k mému dotazu na teorii u PG. Odpovím si sám. V osnově výcviku teorie je (včetně rozdělení vzdušného prostoru) a na konci výcviku je písemný test, proto bych dotaz v úvodu považoval za žert anebo ať si dotyčný doplní základní letecké vzdělání (a reklamuje u své školy, že mu to zatajili ). Tady máš kdyžtak obrázek: http://www.laacr.cz/SiteCollectionDocuments/rozdeleni-vp/vertikalni%20rozdeleni%20VP.gif
Dle tohoto: http://www.svazpg.cz/rozdeleni-vzdusneho-prostoru-cr
Pro let v CTR potřebuješ povolení ŘLP, letový plán (?) a oboustranné rádiové spojení.
Pak pošli fotky ) |
|